tisdag 5 juli 2011

Beställa Kicki-Verse?

Hej!
Om ni vill beställa ett par Kicki-Verse vill jag att ni fyller i och mailar nedanstående till: kickiverse@gmail.com

När ni fått bekräfterlse från mig, Kicki Bjuvhammar, är beställningen fullgjord.


Detta ska stå med i mailet:

Jag gör härmed en beställning av ett par Kicki-Verse från Kicki Bjuvhammar.

Mitt namn:

Min adress:

Mitt telefonnummer:

Min mailadress:

Signatur: (personnummer eller underskrift, beroende på om ni skriver ut och ger mig i handen eller skickar ett dokument som bilaga/skriver direkt i mailen.)



______________________________________
Jag ska börja föra en mer noggrann "bokföring" över Kicki-Verse´s verksamhet, och vill därför få in fler uppgifter i förväg. Hoppas det inte är något problem med det! ;)
Hälsningar Kicki Bjuvhammar

Inga kommentarer: