måndag 8 mars 2010

Kicki-verse - beställa skor

Hej, jag målar personliga textilskor efter beställning!
  • Prova ut och köp ett par tygskor
  • Vi pratar igenom motiv tillsammans.
  • Jag skissar ett förslag
  • Jag målar skorna och matchar med skosnören

    Maila Kicki för aktuella priser
Min e-mail adress för beställning: 
Husmansost@gmail.com


Observera:
Priserna är beräknade på skor av typen converse. Det är textilskor och inte anpassade att hålla för vatten. Färgen jag använder är akryl och tål höga mängder av vatten, tyget i skorna tål normalt inte så mycket. Pennorna jag använder är textilpennor. Med impregnering rinner viss vattenmängd av och skorna håller längre. Jag rekommenderar försiktig handtvätt vid behov. Använd bara skorna vid torrt väder om du är rädd om dem - då är de fina längre. Det är fortfarande tygskor - inte gummistövlar.... ♥

PS:
Det finns mer än tygskor som går att måla på.... ;)

Inga kommentarer: